Rules | Recent posts | topic RSS | Search | Register  | Log in

write pulse width for max corner shorter than min corner

Post new topic  Reply to topic    EDAboard.com Forum Index -> ASIC Design Methodologies & Tools (Digital) -> write pulse width for max corner shorter than min corner
Author Message
sch214my

Post02 Jul 2009 2:21   

write pulse width for max corner shorter than min corner

Hi all,

i am facing a problem which the write pulse's width in max corner is shorter about 7946ps, but min corner is 7983ps.

The write pulse can not be captured in 1 clock cycle for Max corener but it is captured in min corner.

May i know how come the pulse width is shorter in max model?
i thought it should be longer since max corner = worst case scenario, it should be more delay.

Any idea?
thanks in advance!
Back to top
Google
AdSense
Google Adsense

Post02 Jul 2009 2:21   

Ads

Back to top
Arabic versionBulgarian versionCatalan versionCzech versionDanish versionGerman versionGreek versionEnglish versionSpanish versionFinnish versionFrench versionHindi versionCroatian versionIndonesian versionItalian versionHebrew versionJapanese versionKorean versionLithuanian versionLatvian versionDutch versionNorwegian versionPolish versionPortuguese versionRomanian versionRussian versionSlovak versionSlovenian versionSerbian versionSwedish versionTagalog versionUkrainian versionVietnamese versionChinese version
Post new topic  Reply to topic    EDAboard.com Forum Index -> ASIC Design Methodologies & Tools (Digital) -> write pulse width for max corner shorter than min corner
Page 1 of 1 All times are GMT + 1 Hour
Similar topics:
Analog Corner Analysis: component has no corner (1)
Why Hold Violation is Fixed in Min Corner? (5)
How to do corner-type analysis without corner analysis tool (3)
scripts for cadence corner simulation (6)
truncated-corner square patch for CP (4)
fast fast corner and slow slow corner (4)
Ask for help on the corner analysis (15)
help for corner analysis by ocean script (1)
question : tuning for active RC filter corner frequency (7)
Slow fast , weak strong corner definitions for mos transisto (2)

Abuse || Administrator || Moderators || Support us || sitemap
topic RSS